Yerköy Belediye Başkanı Av. Fatih Arslan, Mevlid Kandili münasebetiyle Molla Hüsrev Camii’nde düzenlenen programa katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Başkan Arslan, kandil gecesinin birlik ve beraberliğe vesile olmasını temenni etti.
Yerköy Belediye Başkanı Av. Fatih Arslan, Mevlid Kandili dolayısıyla Molla Hüsrev Camii’nde düzenlenen kandil programına katıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Arslan’a, Belediye Meclis Üyesi Hakan Işık ile belediye şirket müdürleri Musa Yılmaz ve Serkan Işık da eşlik etti.
Programın ardından cami çıkışında vatandaşlarla sohbet eden Başkan Arslan, hemşehrilerine çeşitli ikramlarda bulundu. Kandil gecesinin manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte paylaşmanın önemine değinen Arslan, bu tür programların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini vurguladı.
Başkan Av. Fatih Arslan, şunları söyledi: “Mevlid Kandili, Peygamber Efendimiz’in (SAV) dünyaya teşrifini idrak ettiğimiz, birlik ve beraberliğimizi pekiştiren mübarek bir gecedir. Bu vesileyle tüm hemşehrilerimin ve İslam âleminin Mevlid Kandili’ni tebrik ediyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum.”
Yerköy halkının yoğun katılım gösterdiği kandil programında dualar edildi, Kur’an-ı Kerim tilavetleri okundu ve vatandaşlar manevi bir atmosferde bir araya geldi. İhsan ÇELİKKAYA