Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak başkanlığında düzenlenen sene başı koordine toplantısında, yeni döneme ilişkin planlamalar masaya yatırıldı.
2025-2026 eğitim-öğretim yılı hazırlıkları kapsamında Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak başkanlığında sene başı koordine toplantısı gerçekleştirildi. Şehit Salih Ekici Mesleki Eğitim Merkezi’nde düzenlenen toplantıya okul yöneticileri katıldı. Toplantıda eğitim-öğretim sisteminin daha verimli bir şekilde yürütülmesi amacıyla yapılacak çalışmalar değerlendirildi. Yeni dönemde uygulanacak planlamalar, okul yönetimlerinin koordineli çalışması ve öğrencilerin eğitim süreçlerinin daha nitelikli hale getirilmesi konuları üzerinde duruldu. İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, eğitimde iş birliği ve koordinasyonun önemini vurguladı. Altınkaynak, “Yeni eğitim-öğretim yılında tüm çalışmaların daha kapsamlı ve verimli bir eğitim için yürütülmesi adına özveriyle çalışmaya devam edeceğiz. Eğitimde birlik, koordinasyon ve iş birliğiyle başarıyı artırmayı hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Toplantının sonunda, okulların yeni döneme sorunsuz bir şekilde başlaması için gerekli hazırlıkların titizlikle tamamlanacağı, öğretmen ve yöneticilerin koordineli çalışarak öğrencilerin daha güçlü bir eğitim yılına başlamalarının sağlanacağı belirtildi. İhsan ÇELİKKAYA
Yeni dönemi görüştüler.. Bütün yönlerini değerlendirdiler!
Yeni dönemi görüştüler.. Bütün yönlerini değerlendirdiler!
YORUMLAR
