Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde gerçekleştirilen programa İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, milletvekilleri, valiler, belediye başkanları, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ile çok sayıda davetli iştirak etti.
PAYLAŞMA VE KARDEŞLİK VURGUSU
Muharrem ayının anlam ve önemine uygun şekilde düzenlenen programda oruçlar birlikte açılırken, lokmalar paylaşıldı. Katılımcılar, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının ön plana çıktığı programda bir araya gelerek birlik mesajı verdi.
“TOPLUMSAL DAYANIŞMA GÜÇLENİYOR”
Programda, toplumsal birlikteliğin güçlendirilmesi, hoşgörü kültürünün yaşatılması ve farklı kesimler arasındaki dayanışmanın artırılması vurgulandı. Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleşen buluşma, kardeşlik ruhunun en güzel örneklerinden biri olarak değerlendirildi.
VALİ ÖZKAN’DAN KARDEŞLİK TEMENNİSİ
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan da program kapsamında vatandaşlarla bir araya gelerek Muharrem ayının huzur, bereket ve kardeşliğe vesile olması temennisinde bulundu. Program, yapılan duaların ardından sona erdi.
/ Haber Merkezi
