Sorgun Belediye Başkanı Mustafa Erkut Ekinci, ilçede yürütülen altyapı ve kent estetiği çalışmalarını yerinde inceledi. Başkan Ekinci, yaşam kalitesini artırmayı, kente modern bir görünüm kazandırmayı ve gelecek nesillere daha düzenli bir şehir bırakmayı hedeflediklerini belirtti.
Başkan Ekinci’nin bugün yaptığı saha incelemeleri kapsamında:
Fevzi Çakmak Okulu önünde yürütülen bordür çekim çalışmaları, Sanayi Caddesi’nde gerçekleştirilen kaldırım düzenlemeleri, 70 dönümlük park alanında süren kapsamlı peyzaj çalışmaları yerinde değerlendirildi. Çalışmalarla ilgili açıklama yapan Başkan Ekinci, kentteki her projenin uzun vadeli hedeflere hizmet ettiğini vurgulayarak şunları söyledi:
“İlçemizin yaşam kalitesini artırmak, kent estetiğini güçlendirmek ve gelecek nesillere daha düzenli bir şehir bırakmak adına çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hedefimiz; düzenli altyapısı, güçlü ulaşım ağları ve modern sosyal yaşam alanlarıyla Sorgun’u geleceğin şehirleri arasına taşımaktır.”
Sorgun Belediyesi’nin son dönemde hız verdiği altyapı, yol düzenleme ve yeşil alan projeleriyle şehirdeki yaşam alanlarının daha kullanışlı ve estetik bir hale getirildiği ifade edildi. Özellikle 70 dönümlük park alanındaki peyzaj çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte, ilçe halkının sosyal yaşamına önemli bir katkı sunulması bekleniyor. Çalışmaların sürdüğü bölgelerde incelemelerde bulunan Başkan Ekinci’ye vatandaşların da ilgi gösterdiği, özellikle yeni park alanının tamamlanmasının ilçe için önemli bir kazanım olacağı yönünde görüşler dile getirildi. İhsan ÇELİKKAYA
Bir şehir dönüşüyor... Çalışmaları yerinde inceledi!
Bir şehir dönüşüyor... Çalışmaları yerinde inceledi!
YORUMLAR
