Yozgat İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı Toplum Sağlığı Birimi tarafından "Aile Hekimliği 1. Aşama Sertifikalı Uyum Eğitimi" düzenlendi. Birinci basamak sağlık hizmetlerinin daha kaliteli sunulması amacıyla gerçekleştirilen eğitim programı yapıldı.
Eğitime, Akdağmadeni, Sorgun, Sarıkaya, Yerköy ve Çayıralan ilçelerinde görev yapan aile hekimleri ile Amasya'nın Göynücek ilçesinden gelen aile hekimleri katıldı. Daha önce bu eğitimi almamış hekimler için Sağlık Bakanlığı’nın talimatları doğrultusunda verilen programa, 3 eğitimci ve 11 aile hekimi katılım sağladı.
Eğitim sürecinin tamamlanmasının ardından düzenlenen sertifika törenine, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Mehmet Parlak, Toplum Sağlığı Birimi Sorumlusu Uzman Fatih Çetin, Eğitimciler Uzm. Dr. Gülende Yılmaz Büyükata, Uzm. Dr. Abdullah Mesut Erdoğan, Uzm. Dr. Mehmet Doğan ve kursiyerler katıldı. Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Mehmet Parlak, aile hekimliği ve birinci basamak sağlık hizmetlerinin toplum açısından taşıdığı öneme dikkat çekerek, "Eğitimimiz amacına ulaştı. Hem fiziksel şartlar hem de değerli hocalarımızın katkılarıyla verimli bir süreç geçirdik" dedi.
Eğitime katkı sağlayanlara teşekkür eden Dr. Parlak, İl Sağlık Müdürü Dr. Fatih Şahin, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Dr. Mustafa Şahin, Toplum Sağlığı Birimi Sorumlusu Uzman Fatih Çetin, eğitimciler ve izleme-değerlendirme birimi çalışanlarına desteklerinden dolayı şükranlarını sundu. Zeynep ERASLAN