Ülkü Ocakları'ndan Aşure İkramı.

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanlığı, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramında vatandaşlarla buluştu. Programda birlik, beraberlik ve paylaşma kültürüne vurgu yapıldı.

GÜNCEL - 27-06-2026 10:39

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanlığı, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramı programında vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verilirken, programa MHP Yozgat İl Başkanı Tekin Irgatoğlu da katılarak vatandaşlarla sohbet etti.

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanı Fatih Akgül, Muharrem ayının sadece dini açıdan değil, toplumsal dayanışma ve paylaşma kültürünün yaşatılması bakımından da önemli bir anlam taşıdığını ifade etti. Bu anlayışla düzenlenen aşure ikramının, farklı kesimlerden vatandaşları aynı sofrada buluşturduğunu belirten Akgül, aşurenin farklı tatların bir araya gelerek oluşturduğu uyumun ve bereketin sembolü olduğunu söyledi. Bu birlikteliğin, Türk milletinin tarih boyunca koruduğu kardeşlik ruhunu yansıttığını dile getiren Akgül, Ülkü Ocakları olarak milli ve manevi değerleri yaşatan gelenekleri gelecek nesillere aktarmaya büyük önem verdiklerini kaydetti.

Paylaşmanın ve dayanışmanın toplumsal bağları güçlendirdiğini vurgulayan Akgül, bu tür etkinliklerle hem kültürel mirası yaşatmayı hem de hemşehrileriyle aynı manevi atmosferi paylaşmayı hedeflediklerini ifade etti. Programa katılım sağlayan vatandaşlara ve davetlilere teşekkür eden Akgül, Muharrem ayının başta Türkiye olmak üzere tüm İslam âlemine sağlık, huzur, birlik ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

Etkinlik, vatandaşlara aşure ikram edilmesi ve katılımcılar arasında gerçekleştirilen sohbetlerin ardından sona erdi.

/ Zeynep ÖZKAYA

Günün Diğer Haberleri