Yozgat'ta ki oda seçime gitti.. Yeni Başkanını seçti!

Yozgat'ta ki oda seçime gitti.. Yeni Başkanını seçti!

EKONOMİ - 11-05-2025 19:44

Gelecek Partisi Yozgat İl Başkanı Ömer Aydoğmuş, Yozgat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası’nın Genel Kurulu’na katılarak demokrasiye katkı sundu, yeniden başkanlığa seçilen Harun Evcimen’e başarılar diledi.

“Katkı sunmaktan memnuniyet duyduk”

Genel kurul sürecine aktif katılım gösteren Ömer Aydoğmuş, “Yozgat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Genel Kurulu’na katılarak hayırlı olsun dileklerimizi ilettik ve demokrasinin bir gereği olarak oyumuzu kullanarak bu anlamlı sürece katkı sunduk. Bu katılım, hem mesleki sorumluluğumuzun bir yansıması hem de ortak geleceğimize sahip çıkmanın bir göstergesidir,” ifadelerini kullandı.

“Tek adaylı seçim birlik ve beraberliğin göstergesi”

YSMMMO Başkanı Harun Evcimen’in tek aday olarak yeniden seçilmesine de değinen Aydoğmuş, “Bu durum, Yozgat’taki mali müşavirler arasında sağlanan güçlü birlik ve beraberliğin açık bir göstergesidir. Bu birlik ruhu, mesleğin ulaştığı kurumsal düzeyin ve dayanışmanın somut ifadesidir,” dedi.

“Kapsayıcı ve çözüm odaklı yönetim takdir topladı”

Başkan Evcimen’in önceki görev süresindeki çalışmalarını da takdirle karşıladığını belirten Aydoğmuş, “Sayın Harun Evcimen, görev süresi boyunca sergilediği samimi, kapsayıcı ve çözüm odaklı yönetim anlayışıyla hem meslek mensuplarıyla iletişimi güçlendirmiş hem de kurumlarla kurduğu yapıcı ilişkiler sayesinde odamızın saygınlığını artırmıştır. Ortak akla verdiği önem, meslektaşların sorunlarına duyarlılıkla yaklaşması ve katılımcı yönetim tarzı mesleğimiz adına önemli kazanımlar doğurmuştur,” dedi.

“Yeni dönemde de başarılar diliyorum”

Başkan Evcimen’i tebrik eden Aydoğmuş, “Yozgat Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası Başkanlığına yeniden seçilen Sayın Harun Evcimen’i gönülden tebrik ediyor; yeni dönemde de aynı vizyon, şeffaflık ve meslek etiğine dayalı yönetim anlayışıyla görevine devam edeceğine inanıyorum. Genç meslektaşlara yol açan, mesleki gelişimi önceleyen ve kurumlar arası diyaloğu güçlendiren her çalışma camiamıza değer katacaktır. Kendisine ve yönetimine üstün başarılar diliyorum,” diyerek sözlerini tamamladı. Haber Merkezi

Günün Diğer Haberleri