Ülkü Ocaklarından aşure daveti

Ülkü Ocakları Yozgat İl Başkanı Fatih Akgül, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenecek aşure ikram programına tüm vatandaşları davet ederek birlik ve beraberlik mesajı verdi.

GÜNCEL - 25-06-2026 12:31

Akgül, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek, düzenlenecek etkinlikte vatandaşlarla bir araya geleceklerini ifade etti. Programın toplumsal dayanışmayı artırmayı ve aşurenin bereketini hemşehrilerle paylaşmayı amaçladığını söyledi.

25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 18.00’de Yozgat Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilecek programa tüm vatandaşları davet eden Akgül, “Birlikte paylaşmak, birlikte güçlenmektir” ifadelerini kullandı.

/ Haber Merkezi

Günün Diğer Haberleri