Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Cahit Bekir Kayhan’ın da eşlik ettiği ziyarette, hastanede sunulan sağlık hizmetleri, yürütülen çalışmalar ve hizmet süreçleri detaylı şekilde ele alındı. Hastane yönetiminden bilgi alan Karaarslan, vatandaşlara daha etkin, hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti sunulmasına yönelik yürütülen uygulamaları yerinde değerlendirdi.
Ziyaret kapsamında sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Karaarslan, personelin talep, görüş ve önerilerini dinledi. Sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarının sağlık hizmetlerinin başarısında büyük rol oynadığını vurgulayan Karaarslan, tüm personele teşekkür etti.
Hastanede tedavi gören vatandaşları da ziyaret eden Karaarslan, hasta ve hasta yakınlarına geçmiş olsun dileklerini iletti. Vatandaşlarla sohbet ederek görüş ve taleplerini dinleyen Karaarslan, sağlık hizmetlerinde memnuniyetin temel öncelik olduğunu ifade etti.
Ziyaretin ardından değerlendirmelerde bulunan İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, Yozgat genelinde sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirterek, hastane yönetimi ve sağlık çalışanlarına emeklerinden dolayı teşekkür etti.
/ Haber Merkezi