Hükümet konağı projesinde sona gelindi

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan ve AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan, yapımı devam eden Sarıkaya Hükümet Konağı inşaat alanında incelemelerde bulunarak çalışmaların son durumu hakkında yetkililerden bilgi aldı.

GÜNCEL - 24-06-2026 10:19

Sarıkaya’da kamu hizmetlerinin daha modern ve etkin bir ortamda sunulmasına katkı sağlaması hedeflenen Hükümet Konağı projesi, ilçenin önemli yatırımları arasında yer alıyor. İnşaat sahasında yapılan incelemelerde projenin ilerleyişi değerlendirilirken, tamamlandığında vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunulmasının amaçlandığı ifade edildi.

İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Sarıkaya’ya kazandırılan yatırımın önemine dikkat çekerek, “Hükümet Konağı’nın ilçemize kazandırılmasında desteklerini esirgemeyen Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere Sayın Bakanımıza, Milletvekillerimize ve emeği geçen herkese şükranlarımızı sunuyoruz.” dedi.

AK Parti Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan ise Sarıkaya’nın önemli bir kamu yatırımına kavuştuğunu belirterek, “Hükümet Konağı’nın ilçemize kazandırılmasında desteklerini esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Sayın Bakanımıza, Sayın Valimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Sarıkaya’mıza hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.

Gerçekleştirilen inceleme ziyaretine Sarıkaya Kaymakamı Mubin Demirkıran, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Cezmi Yalınkılıç, İl Emniyet Müdürü Tuncay Pekin, İl Genel Meclis Başkanı Adnan Ünal, Sarıkaya Belediye Başkanı Osman Gözan, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Nafiz Yılmaz, AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emir Oğlu Şimşek ve AK Parti Yozgat Kadın Kolları Başkanı Hatice Sarı Öcal da eşlik etti.

/ Haber Merkezi

Günün Diğer Haberleri