Yerköy Belediye Başkanı Fatih Arslan, 1-7 Ekim Camiler ve Din Görevlileri Haftası kapsamında ilçede görev yapan ve emekli olan imamlarla bir araya geldi. Yerköy Belediye Başkanı Av. Fatih Arslan, Camiler ve Din Görevlileri Haftası vesilesiyle ilçedeki din görevlileriyle buluştu. Düzenlenen programda görevde olan imamların yanı sıra emekli din görevlileri de yer aldı.
Başkan Arslan, din görevlilerinin yalnızca camilerde değil, toplum hayatının her alanında önemli bir görev üstlendiğine dikkat çekti. Konuşmasında, “İmamlarımız sadece camilerde değil, toplumsal birlik ve beraberliğin sağlanmasında da önemli bir görev üstleniyorlar. Bu vesileyle görev yapan ve emekli olmuş tüm din görevlilerimize teşekkür ediyor, haftalarını kutluyorum” ifadelerine yer verdi.
İlçede görev yapan din görevlilerinin gayretli çalışmalarını takdir ettiklerini belirten Başkan Arslan, Camiler ve Din Görevlileri Haftası’nı kutlayarak, toplumun manevî değerlerine katkı sağlayan bütün din görevlilerine şükranlarını sundu. Program boyunca imamlarla sohbet eden Başkan Arslan, onların görüş ve önerilerini dinledi. İmamlar da yapılan bu anlamlı buluştan dolayı teşekkür ederek, birlik ve beraberliğin pekiştirilmesine vesile olan etkinliğin önemine değindiler. İhsan ÇELİKKAYA
Yozgat'ta Barajlar Doldu Taştı
10:41 - GÜNCEL