Futsal Turnuvasında dostluk kazandı

Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şubesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Futsal Turnuvası'nın altıncısı, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla tamamlandı. Milli Eğitim Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğinde gerçekleştirilen organizasyon, eğitim camiasını bir kez daha sporun birleştirici gücü etrafında bir araya getirdi.

SPOR - 24-06-2026 10:06

Yozgat'ta artık geleneksel hale gelen turnuva, bu yıl da dostluk, kardeşlik ve dayanışma ruhunun ön plana çıktığı renkli görüntülere sahne oldu. Farklı okullardan öğretmenler ve okul takımlarının katıldığı organizasyonda, eğitimciler sahada centilmence mücadele ederken, meslektaşlarıyla bir araya gelerek sosyal bağlarını güçlendirme fırsatı buldu.

Turnuva boyunca oynanan karşılaşmalar büyük çekişmeye sahne olurken, final müsabakası da izleyenlerden tam not aldı. Rakiplerini geride bırakarak şampiyonluğa ulaşan Atatürk Anadolu Lisesi, turnuvanın en başarılı takımı olarak kupanın sahibi oldu. Şampiyonluk sevinci yaşayan takım, düzenlenen ödül töreninde kupasını alarak başarısını taçlandırdı.

ŞEREFLİ: "SPOR BİRLİK VE BERABERLİĞİ GÜÇLENDİRİYOR"

Turnuvanın ardından değerlendirmelerde bulunan Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şube Başkanı Kenan Şerefli, organizasyonun eğitim çalışanları arasındaki dayanışmayı artırdığını belirtti.

Şerefli, "Geleneksel hale getirdiğimiz futsal turnuvamızın altıncısını başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Turnuvamızda birinci olan Atatürk Anadolu Lisemizi tebrik ediyor, mücadele eden tüm takımlarımıza teşekkür ediyorum. Organizasyonun gerçekleştirilmesinde katkı sunan Milli Eğitim Müdürlüğümüze, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüze, hakemlerimize ve emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum." ifadelerini kullandı.

DOSTLUK KAZANDI

Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şubesi tarafından düzenlenen turnuva, ödül töreni ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

/ Zeynep ÖZKAYA

Günün Diğer Haberleri