Nesine 3. lig 3. grupta yer alan temsilcimiz Bozokspor, şok bir ceza aldı. Kırmızı-siyahlı takıma Türkiye Futbol Federasyonu bir maç seyircisiz oynama cezası verdi.
Bozokspor, ligin 26'ıncı haftasında sahasında konuk edeceği 1922 Konyaspor maçını seyircisiz oynayacak. Murat KARATEKİN
Yozgat'ta Barajlar Doldu Taştı
10:41 - GÜNCEL