Boğazlıyan Belediye Başkanı Gökhan Coşar, ilçe genelinde devam eden asfaltlama çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirterek, özellikle ihtiyaç duyulan bölgelerde çalışmaların hız kesmeden sürdüğünü ifade etti.
HASTANE BÖLGESİNDE ASFALT ÇALIŞMASI BAŞLIYOR
Başkan Coşar, hazırlıkları tamamlanan hastane bölgesindeki yol güzergâhında hafta içerisinde sıcak asfalt serimine başlanacağını açıkladı. Söz konusu çalışmanın kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulacağı belirtildi.
“ÖNCELİĞİMİZ GÜVENLİ VE KONFORLU ULAŞIM”
Yol yapım ve asfaltlama çalışmalarında kalite ve dayanıklılığı esas aldıklarını vurgulayan Başkan Coşar, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Boğazlıyan’ımızın her noktasında ulaşım standartlarını yükseltmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hemşehrilerimizin daha güvenli ve konforlu yollarda ulaşım sağlaması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor. İlçemizin geleceğine değer katacak yatırımları kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz.”
/ Cemil MERMERTAŞ