Kent esnafını ziyaret eden Başkan Irgatoğlu, iş yerlerini tek tek gezerek hayırlı işler temennisinde bulundu. Esnafın yaşadığı sorunlar, beklentileri ve talepleri hakkında görüş alışverişinde bulunan Irgatoğlu, vatandaşlarla da sohbet ederek gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
VATANDAŞLARLA SAMİMİ BULUŞMA
Ziyaretler sırasında vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan MHP İl Başkanı Tekin Irgatoğlu, toplumun her kesimiyle güçlü iletişim kurmaya önem verdiklerini belirtti. Yozgat’ın gelişimi ve hemşehrilerin huzuru için sahada olmaya devam edeceklerini ifade eden Irgatoğlu, vatandaşlarla kurulan gönül bağının kendileri için büyük değer taşıdığını söyledi.
“GÖNÜLDEN GÖNÜLE KÖPRÜ KURUYORUZ”
Ziyaretlerin ardından açıklamalarda bulunan Irgatoğlu, vatandaşlarla bir araya gelmenin önemine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Bugün kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek sohbet etme fırsatı bulduk. Bizleri samimiyetle karşılayan, düşüncelerini paylaşan ve muhabbetleriyle gönlümüzü zenginleştiren tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Esnaf ve vatandaşlarımızın bu samimi yaklaşımı bizlere çalışmalarımızda güç katıyor.”
Toplumun her kesimiyle iç içe olmaya devam edeceklerini vurgulayan Irgatoğlu, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin çizdiği istikamet doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini ifade ederek, “Birlik ve beraberliğimizi güçlendiren her buluşma, geleceğe daha umutla bakmamıza vesile oluyor” dedi.
VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR
Ziyaretlerden duydukları memnuniyeti dile getiren vatandaşlar ise MHP İl Başkanı Tekin Irgatoğlu’na teşekkür ederek, sahada ve halkla iç içe olmasının önemli olduğunu belirtti.
Ziyarete, İl Başkan Yardımcısı Bayram Duyan ve bazı partili üyeler de eşlik etti.
/ Zeynep ÖZKAYA