Altınkaynak’tan tedavi gören öğretmene moral ziyareti

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, geçirdiği trafik kazası sonrası hastanede tedavi gören Sorgun Eymir İmam Hatip Ortaokulu öğretmenini ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

GÜNCEL - 22-06-2026 10:07

Hastanede gerçekleştirilen ziyarette öğretmenin sağlık durumu hakkında doktorlardan ve yetkililerden bilgi alan Altınkaynak, tedavi sürecinin yakından takip edildiğini söyledi. Öğretmenle bir süre sohbet eden Altınkaynak, en kısa sürede sağlığına kavuşarak öğrencileriyle yeniden buluşması temennisinde bulundu.

Öğretmenlerin eğitim camiasının temel taşı olduğunu vurgulayan Altınkaynak, yaşanan kazanın kendilerini derinden üzdüğünü belirterek, yaralı öğretmene acil şifalar diledi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren öğretmen ise İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak’ın kendisini yalnız bırakmamasının moral verdiğini ifade ederek teşekkürlerini sundu.

Gerçekleştirilen ziyaret, iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.

/ Zeynep ÖZKAYA

Günün Diğer Haberleri